کسب درآمد

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش کسب درآمد را با ما شروع کنید کسب درآمد واقعی کسب درآمد با فروشگاه رایگان سایت کسب درآمد

کسب درآمد

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش کسب درآمد را با ما شروع کنید کسب درآمد واقعی کسب درآمد با فروشگاه رایگان سایت کسب درآمد

کسب در آمد برای وبلاگیها و وبمستریها ۱۵ - همکاری در فروش

کسب درآمد دراین سایت به دو صورت انجام می پذیرد که توضیح مختصری درباره آنها میدهیم:

بازاریابی و کسب درآمد: 

شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به  صورت کاملا رایگان فعال نمایید.

چنانچه شخصی توسط لینک شما به سایت مسبی وارد شده و بخش ثبت سایت مراجعه کند و لینکی را با روش پرداخت نقدی ثبت نماید هر مبلغی به ما بپردازد 30 درصد آن مبلغ به حساب شما افزوده می شود.

وچندین روش دیگر برای کسب در آمد عالی از اینترنت.

کسب درآمد با فروش محصولات خود در این سایت:

خرید و فروش در سایت مسبی اینترنتی نیست بلکه ما فروشنده و مشتری را اینترنتی با هم آشنا می کنیم. امیدوارم تفاوت این دو را درک کنید.

هدف سایت مسبی راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی نبوده که ما خودمان محصول را از فروشنده بخریم و به مشتری تحویل دهیم. هدف این نیست که سایت مسبی واسطه باشد بلکه هدف ما کار بازاریابی اصولی است. کار ما به این جهت جدید است که مشتری و فروشنده را به هم می رسانیم. واسطه یا دلال نیستیم بلکه معرف و بازاریاب هستیم. در سیستم بازاریابی مسبی، مشتری با خود فروشنده بدون هیچ واسطه ای صحبت می کند. چه کسی بهتر از فروشنده می تواند محصول خود را برای خریدار توضیح دهد؟

چه فروشندگانی در مسبی موفق خو اهند بود؟

طبق تجارب گذشته، تنها فروشندگانی در مسبی موفق بوده اند که پیاپی با سفارش دهندگان تماس گرفته اند و کاملا جدی پیگیر سفارشات محصولات خود بوده اند. اگر فروشنده ای نتواند محصولات خود را به سفارش دهندگان بفروشد بازاریابهای مربوطه نسبت به بازاریابی محصولات وی دلسرد می شوند. فروشنده ای موفق است که بتواند با فروش محصولات خود و تایید آن فروشها در سیستم بازاریابهای زیادی را تشویق به بازاریابی محصولات خود کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در هر یک از سرویس های بالا روی لینک زیر کیلیک کنید.

لینک ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد