کسب درآمد

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش کسب درآمد را با ما شروع کنید کسب درآمد واقعی کسب درآمد با فروشگاه رایگان سایت کسب درآمد

کسب درآمد

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش کسب درآمد را با ما شروع کنید کسب درآمد واقعی کسب درآمد با فروشگاه رایگان سایت کسب درآمد

کسب در آمد برای وبلاگیها و وبمستریها ۱۶ - همکاری در فروش

در این سیستم سه روش درآمد زایی تعریف شده است:

روش اول کسب درآمد: شما میتوانید با تبلیغ یا معرفى کردن محصولات سایت در سود فروش بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم ایران مارکت سنتر سهیم شوید.

این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:


1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.


2- قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف


3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود


4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما


5- ارسال ایمیل تبلیغاتی


6- سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم و رعایت مسایل شرعی


روش دوم کسب درآمد: سیستم تبلیغاتی ایران برنامه جذابی برای افزایش درآمد تبلیغ کنندگان تهیه کرده است. تبلیغ کنندگان از این امکان جدید میتوانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند و این درآمد میتواند تا سالها همراه شما باشد و سالیان سال از آن منتفع گردید. این برنامه کاملا مطابق با قوانین کشور تنظیم شده است.

ویژگی های این برنامه عبارتند از:

1- تبلیغ کنندگان برای کسب درآمد الزامی به دعوت سایرین ندارند و می توانند درآمد خود را فقط بر پایه کمیسیون فروش تنظیم نمایند.
2- رابطه بین هر تبلیغ کننده با تبلیغ کنندگان زیر مجموعه به یک سطح خلاصه می شود و از درآمد تبلیغ کنندگان سطح دوم و سوم و ... سهمی نخواهند داشت.
3- هر تبلیغ کننده میتواند به تعداد نامحدودی تبلیغ کننده دیگر را به عضویت در سیستم دعوت نماید و در این سیستم هیچگونه سیستم باینری یا زوجی یا درختی یا هرمی یا شبکه ای یا ماتریسی پیش بینی نشده است. بنابراین به صرف افزایش اعضا، مستقیما هیچ امتیازی به شما داده نمی شود.
4- هر تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشهای تبلیغ کنندگان زیر مجموعه را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
5- عضویت در این سیستم برای تبلیغ کنندگان کاملا رایگان است و برای کسب درآمد نیازی به خرید کالا و خدمات ندارند. بنابراین هیچ کسب درآمدی ناشی از افزایش اعضا بصورت شبکه ای یا هرمی در این سیستم وجود ندارد.

سایر توضیحات و آموزش تکمیلی در پنل اختصاصی شما وجود دارد که بعد از عضو شدن و تایید عضویت میتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش سوم کسب درآمد:

در این روش نیازی به داشتن سایت و وبلاگ و لیست ایمیل و غیره ندارید. فقط کافی است که از روابط عمومی خوبی برخوردار باشید و گوشی تلفن را بردارید و بر اساس لیست تلفنی که در اختیارتان قرار می دهیم محصولات برتر سیستم را به دیگران معرفی نمایید و سفارش دریافت نمایید.


این روش یک نوع بازاریابی تلفنی است که مزایای زیادی نسبت به سایر بازاریابی ها دارد.

برای کسب اطلاعات کامل و یا ثبت نام روی لیک زیر کیلیک کنید.

لینک ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد