کسب درآمد

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش کسب درآمد را با ما شروع کنید کسب درآمد واقعی کسب درآمد با فروشگاه رایگان سایت کسب درآمد

کسب درآمد

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش کسب درآمد را با ما شروع کنید کسب درآمد واقعی کسب درآمد با فروشگاه رایگان سایت کسب درآمد

کسب در آمد برای وبلاگیها و وبمستریها۱۸ - همکاری در فروش

با سیستم همکاری در فروش ، شما در هر فروش با ما سهیم هستید

سود بیشتر نسبت به سیستم های کلیکی

تعداد واریزی 4 بار در ماه

درصورتی که کاربران روزانه در کمترین حالت ممکن 4 محصول به فروش برسانند و میانگین هر محصول مثلا 6.000تومان باشد ، درآمد ماهیانه حدوداً 250.000 تومان و اگر روزانه 8 محصول بفروش برسانند ، حدوداً ماهیانه 500.000 تومان درآمد خواهند داشت و با توجه به فعالیت کاربران این مبلغ متغییر خواهد بود. (البته قیمت محصولات ما از 3.000 تومان و تا 40.000 تومان می باشد)

نحوه کار سایت:
اگر یک خریدار از طریق تبلیغات شما یکی از محصولات این فروشگاه را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می گردد.
ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خود که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید . قرار دادن بنرهای گرافیکی در سایزهای مختلف , قرار دادن لینک باکس , قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما , سایر روشهای مجاز به شرط رعایت قوانین سیستم.

ویژگی های این سیستم عبارتند از:
1- در این سیستم برای تبلیغ کنندگان پس از عضویت درصد ثابتی تعیین می شود که پس از واریز مبلغ توسط شرکت پستی ، حساب آنان نیز تسویه می گردد.
2- کاربران میتواند گزارش کامل سفارشات و آخرین وضعیت آنها را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.
3- هر بازدید کننده که با لینک یک تبلیغ کننده وارد سایت می شود ، تا زمانی که از سایت خارج نشده هر تعداد خریدی که انجام دهد کمیسیون آنها به حساب آن تبلیغ کننده منظور می شود.
4- صورتحساب کاربران وقتی که به 20.000 تومان رسید مبالغ آنها واریز می شود.

5- صورتحساب کاربران پس از واریز شرکت پستی ظرف 1 تا 2 روز کاری صورت می گیرد.
6- در صورت وارد کردن شماره حساب سیبا بانک ملی واریزی های شما 4 بار در ماه می باشد و در صورت وارد کردن شمار حساب سپهر بانک صادرات واریزی های شما 2 بار در ماه می باشد.
7- تمامی کاربران برای آگاهی از وضعیت سفارشات خود می توانند با مراجعه به پنل کاربری از تغییرات آن اطلاع پیدا کنند.

درصد کاربران 35 درصد می باشد که در صورت توانایی در فروش بیشتر میشود

برای ثبت نام اینجا کیلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد